Univerzita Hradec Králové - fakulty Filozofická, Pedagogická, Informatiky a managementu, Přírodovědecká a Ústav sociální práce Statistiky přijímacích řízení |
Úvodní stránka |
obor: | 3970 - EAM001 - Ekonomika a management (Bakalářský program B0413A050021) (Kombinovaná) |
počet: | 88 |
zúčastnili se: | 88 |
splnili podmínky přijetí: | 88 |
nesplnili podmínky přijetí: | 0 |
přijatí rovnou: | 59 |
přijatí celkem: | 59 |
zkouška: | AJ - Anglický jazyk |
počet zúčastněných: | 0 |
nejlepší možný výsledek: | |
nejlepší dosažený výsledek: | -999 |
průměrný výsledek: | |
směrodatná odchylka: | |
Decilové hranice | |
Decilové hranice se počítají pouze pro zkoušku s 50ti a více účastníky. |
zkouška: | CJU - Český jazyk |
počet zúčastněných: | 0 |
nejlepší možný výsledek: | 50 |
nejlepší dosažený výsledek: | -999 |
průměrný výsledek: | |
směrodatná odchylka: | |
Decilové hranice | |
Decilové hranice se počítají pouze pro zkoušku s 50ti a více účastníky. |
zkouška: | CPB - Celkový počet bodů |
počet zúčastněných: | 0 |
nejlepší možný výsledek: | |
nejlepší dosažený výsledek: | -999 |
průměrný výsledek: | |
směrodatná odchylka: | |
Decilové hranice | |
Decilové hranice se počítají pouze pro zkoušku s 50ti a více účastníky. |
zkouška: | MA - Matematika |
počet zúčastněných: | 0 |
nejlepší možný výsledek: | |
nejlepší dosažený výsledek: | -999 |
průměrný výsledek: | |
směrodatná odchylka: | |
Decilové hranice | |
Decilové hranice se počítají pouze pro zkoušku s 50ti a více účastníky. |
zkouška: | MAX - Matematika - přepočtené body |
počet zúčastněných: | 0 |
nejlepší možný výsledek: | |
nejlepší dosažený výsledek: | -999 |
průměrný výsledek: | |
směrodatná odchylka: | |
Decilové hranice | |
Decilové hranice se počítají pouze pro zkoušku s 50ti a více účastníky. |
zkouška: | MOD - Motivační dopis |
počet zúčastněných: | 0 |
nejlepší možný výsledek: | 30 |
nejlepší dosažený výsledek: | -999 |
průměrný výsledek: | |
směrodatná odchylka: | |
Decilové hranice | |
Decilové hranice se počítají pouze pro zkoušku s 50ti a více účastníky. |